Jordgubbar och melon

Publicerat: 2011-06-28 Kl: 22:59:48 | I kategori: Allmänt
Precis kommit hem från ett fullspäckat kvällspass! Skulle egentligen behöva hoppa i säng direkt eftersom jag börjar 6.30 imorgonbitti. Men när jag kom hem fick jag syn på en lapp där det stod att de fanns något gott i kylen. P hade varit och köpt jordgubbar och melon till mig innan han åkte iväg och jobbade, så nu får det bli några minuter på balkongen innan det är dags att krypa ner! Mitt hjärta vet precis vad som behövs efter en varm och svettig kväll på sjukhuset! Tack hjärtis! 

Ikväll hade även grabbarna match, som de vann. Typiskt att jag missade den. Jag går ofta på matcherna eftersom jag tycker det är så mysigt att åka på fotboll och allt som hör till! Sitta på filt, tjejsurr, fika osv :)

Imorgon jobbar jag som sagt dag. Sedan på kvällskvisten lutar det åt att vi ska ut till Skatan och äta. Har hört att det ska bli lika fint väder imorgon, så håller tummarna för det!! :)





Nu ska jag rensa jordgubbar och sedan äta några innan det är dags för sängen! :) Godnatt på er!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0