Sovmorgon!

Publicerat: 2011-07-28 Kl: 10:40:00 | I kategori: Allmänt


Idag blev det en välbehövlig sovmorgon till tio-snåret. Superskönt! Det tar på krafterna att kliva upp kl 5.15 kan jag tala om. Eftersom jag är kvällspigg så brukar jag inte komma i säng förrän rätt sent. Hjärtat ligger nu kvar i sängen och sover för fullt eftersom han jobbat natt. :) Han verkar sova så gott! ♥

Idag känner jag mig sugen på att rensa skåp & garderober. Jag brukar alltid göra "fynd" när jag rensar.. "just det.. här är ju den"... Så det är alltid lika roligt att rensa och fixa ordning. Eftersom vi bor på 60 kvm så har vi inte allt för många garderober och skåp i hallen och sovrummet så därför är det bra att rensa då och då. Får börja med garderoberna och skåpen i hallen idag eftersom P ligger i sovrummet. Den årliga rensningen av förrådet får bli till hösten... Vi båda GRUVAR oss! Men det är fantastiskt skönt när det är över!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0