Godmorgon!

Publicerat: 2011-12-28 Kl: 11:07:00 | I kategori: Allmänt

Nu har jag precis ätit lite frukost här hemma efter att ha skjusat sambon på jobbet som jobbar kväll. Idag har jag lite todo som jag tänkte fixa.

- Jag ska ringa försäkringsbolaget och ta bort en av våra tilläggsförsäkringar som gäller vid resor.

- Jag ska ringa & kolla upp priser på olika företag som fixar badrum m. kakel & klinker.

- Jag ska lämna in mina favorit stövlar hos skomakaren för byte av dragkedja.

- Jag ska på återvinningen med julklappskartonger.

- Jag ska posta resersättningspapperen från Umeåresorna vi gjorde i våras 3 ggr med Pontus brytna hand.

- Jag ska ta en tur på mellandagsrean i stan.

Senare på eftermiddagen kommer Sara och gör mig sällskap en stund innan jag ska iväg och jobba natt 1 av 2. Vi ska fika en massa gott och surra massa tok! :-) Har jag tur kanske jag får känna på en spark ikväll också? Jag brukar ha otur med just sparkar. Både Johanna & Magdalenas småttingar slutar sparka när jag lägger min hand på magen. Men har jag tur kanske jag får känna en liten spark idag! :-)

Kommentarer
Postat av: *SARASDIARY* - Gravid v.23

Ååå snart ses vi! Ser fram emot gofika ;-) Nog ska vi kunna få den lille att låta dig känna en spark i kväll :-)



Kram!

2011-12-28 @ 14:13:45
URL: http://sarasdiary.blogg.se/
Postat av: Sanna

Jag är nyfiken! Men mer nyfiken på din outfit som du fick den 23 dec och lovade att visa ;)



Härlig blogg du har! :)

2011-12-28 @ 22:24:52
URL: http://sometingyousaid.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0