Onsdagsmys!

Publicerat: 2011-08-31 Kl: 21:07:33 | I kategori: Allmänt
Två nätter är nu gjord och nu är jag ledig några nätter. Idag efter att P väckt mig på eftermiddagen så tog vi en sväng ut till Birsta. P shoppade loss & vi åt middag på IKEA. När vi ändå var på IKEA passade vi på att köpa ljus! Så nu är ljusskåpet välfyllt inför hösten & vintern. Därefter blev det en tur ut till Söråker för att hälsa på. Nu har hjärtat precis åkt mot jobbet. Den här veckan jobbar vi om varandra, jag har gjort mina 2 nätter och han har två framför sig + dag/kväll till helgen.

Nu har jag precis sett klart dagens avsnitt av Robinson och tänkte krypa ner och läsa lite tidningar jag fick med mig från farmor idag! :)


Nytt till vardagsrummet! :)
Kommentarer
Postat av: Mikaela

SV: Ja den är verkligen toppen :). Sen skadar det inte att den är snygg också :).

2011-09-01 @ 17:00:54
URL: http://mikaelaastromberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0