Godmorgon!

Publicerat: 2011-08-11 Kl: 08:40:00 | I kategori: Allmänt

Idag jobbar jag em/kväll igen! :) Det är faktiskt rätt skönt att variera dagar & kvällar. Det är lyx att få sovmorgon mitt i veckan ibland! :) Eftersom jag hämtade hjärtat på jobbet när han slutade imorse så blev jag rätt pigg av det, och det fick bli lite läsning i soffan i vardagsrummet när jag kom hem. Jag känner mig nu fantastiskt pigg och har redan hunnit gjort massa saker. En tvättmaskinen är i gång & jag har plockat & donat här hemma. Nu tänkte jag göra dagens middagslåda som ska tas med till jobbet sedan. Lutar åt att det blir en kycklingsallad med bulgur i.

Hoppas ni får en härlig dag och var rädd om er!
Kram!
Kommentarer
Postat av: Vicky

Jag sov inte direkt så bra och det vet vi varför..både skratt och sorg! Hur skall detta gå..?! =)

2011-08-11 @ 09:03:10
URL: http://rujevi.bloggspot.com
Postat av: Sara

Den är så fin lyktan! =)

KRAM, vi ses i morgon <3

2011-08-11 @ 17:12:44
URL: http://sarasdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0