Himlaavis!

Publicerat: 2011-04-26 Kl: 19:03:57 | I kategori: Allmänt
Idag kom jag hem till två glada men trötta badkillar! P har varit barnvakt åt Maximilian och dem har lekt av sig på Himlabadet idag. Mer än 5 timmar bad och strax efter att jag kommit kom även grabbsen hem, de landade i soffan som två utslagna hjältar! :) Dem hade haft en toppendag och jag är verkligen avis. Hade jag inte haft praktik så hade jag givetvist hängt på! Vi har bestämt att vi ska försöka ta oss tid & besöka relaxen på Himlabadet något framöver! :) Vet att de är fler som är sugna, så vi får ta och fixa ihop en härlig relaxdag snart! :) 

Idag fick det bli thaimat från Cherrykiosken! Fantastiskt gott. Nu ska jag strax ge mig iväg ut på en promis upp mot Sidsjön med Vicky! Dags för lite girltalk!! :)
Kommentarer
Postat av: Victoria

Tack för liten prommis, tedrickande och tjejsurr! Känns skönt!!

2011-04-26 @ 21:40:00
URL: http://rujevi.blogspot.com
Postat av: Malin & Prinsessan

Tack söta du!



Jag har aldrig varit på Himlabadet men till sommaren ska det nog bli premiär :)

2011-04-27 @ 15:44:23
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0