11 September

Publicerat: 2010-09-11 Kl: 18:30:20 | I kategori: Allmänt

Mina nya promenadskor som jag fick av ♥-at igår!! :)




Koncentrerad PSP kille! :)

Imorse åkte P iväg på bortamatch. Jag, Elin och Maximilian mötte upp Mamma och Henke på Manifestation mot våld och droger kl ett i Timrå! 7 år(idag) sedan Nathalie Rönnqvist blev mördad! Nathalie Rönnqvist mamma var där och berättade om vad som hände den kvällen då Nathalie blev mördad! Fick rysningar! Jill Johnsons låt Nathalie är så otroligt fin!! Mange Myt var också där och berättade om sin barndom/ungdom/kriminalitet. Sen var det mycket annat intressant att lyssna på också!

Nu ska jag göra mig klar och åka till Johanna och Glenn! Grabbarna från laget sitter här hemma hos oss nu och har beställt hem pizza. Verkar bli en utgång för alla sedan.

Trevlig lördag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0