En kväll i Birsta

Publicerat: 2010-03-17 Kl: 22:53:14 | I kategori: Allmänt
Idag kom parfymerna jag beställde. Det gick fort att få dem tycker jag. Endast två dagar!!

Det vart en helkväll i Birsta för min del! Jag och P hade planerat innan att köpa presenter som tack till våra handledare som varit underbara!! Så ikväll var jag iväg och köpte tre presenter som vi kollat ut tidigare! :)

På BOOM hittade jag en jättefin ljuslykta som jag vart sugen på redan förra gången jag var där. Ikväll fick den följa med hem! Den gjorde sig fin i sovrummet! :)

Blev storhandling på MAXI innan jag åkte och hämtade P på Rättspsyk.
Imorgon blir det fikabjudning på avdelningarna. Kladdkakorna står uppradade här på köksbänken och ska snart in i ugnen. Testade ett recept jag fått av Bella som är från ett av stans caféer. Tack Bella! ;)

Nu är det dags att göra lite kvällsfika, invänta kladdkakorna och sen hoppa ner i sängen. Imorgon ringer klockan 05.45, jag börjar inte förän 14.30 men behöver ha bilen mitt på dagen så skjusar P till sjukhuset imorgonbitti.

Godnatt! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0