Vart en tur till STHLM igen!! :)

Publicerat: 2010-07-20 Kl: 19:05:41 | I kategori: Resor

Nu är det ett tag sedan det blev uppdaterat här i bloggen.. Anledningen är att jag har varit i Sthlm från i torsdags till i Söndagskväll! Vi som bilade ner var jag, Bella, Émil och Evelina! :) Där nere mötte vi upp Bellas bror och sedan bodde vi hos Karin & Magnus i Bromma! :) Har haft en underbar helg!

Våra dagar:
Shopping, mycket rea. Kläder och heminredning!!
Ätit fantastiska middagar på favvo Vapiano i Gamla stan.
Besökt grönan, köpte åkband och åkte allt från kvasten till uppskjutet & Insane!.. Galetkul. DESSUTOM.. JAG KLARADE MIG FRÅN ÅKSJUKAN klockrent! Sen har vi gjort en massa mer skoj också! ;)

Det var underbart att komma hem till mitt hjärta igen! Hade inte setts på en vecka pga jobb, han jobbade nätter och jag jobbade två långpass mån-tis, ons-tor och sedan åkte jag direkt till Sthlm på torsdagen. Var meningen att mitt hjärta också skulle ha följt med men då var det så precis att han skulle på 30 års kalas just den helgen. Så det fick bli som det blev! ;) Men han verkar ha haft en kanonhelg han med! ;)

Nu har jag jobbat i 24 timmar efter att jag kommit hem från Sthlm och imorgon går jag på igen! :D

Idag när jag slutade jobba kom P och hämtade mig i Timrå och sedan åkte vi till stugan i Hassela! Vattnade, klippte gräset, rensade rabatter, åt smörgåstårta till middag samt plockade jordgubbar i jordgubbslandet som P fixade förra sommaren! ;) Nu kryllar det av jordgubbar i landet!! Unnnnderbart!

Det blev tyvärr bara en snabbvisit till stugan eftersom vi båda jobbar imorgon. 
Så nu ska vi slå på en film och bara vaaara här hemma! :) Myysigt!
Trevlig kväll!
























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0