Fredagkväll

Publicerat: 2010-12-17 Kl: 15:59:00 | I kategori: Allmänt
Firar jullovet med en smarrig middag! Ikväll ska P göra något i matväg jag är väldigt väldigt nyfiken på! Jag har inte en aning om vad det blir. Har bara sett ingredienserna och det ser väldigt lovande ut! :) Det verkar bli potatisgratäng och någon kötträtt.. Mmmh! P har även bjudit hit sin barndomsvän Terese på middag. Terese är på hemmaplan igen efter några år som reseledare. Vi hälsade på henne i Thailand i fyra dagar och vi hade hur trevligt som helst! Jag tror att kvällen kommer bli minst lika trevlig! :)

 
Kommentarer
Postat av: Victoria

Ha det så trevligt ikväll ni bara kan!

O jag tror middagen blir kanon!

2010-12-17 @ 15:27:05
URL: http://rujevi.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0