~ 02.00

Publicerat: 2009-11-20 Kl: 01:55:30 | I kategori: Allmänt
Klockan är snart 02.00 nattetid och jag sitter fortfarande uppe. Eller nä, jag ligger..eller..jaa.. halvsittandes i sängen med datorn i knäet. Jag kunde inte låta bli att lämna pluggandet oklart. Ville få det klart. Nu mår jag bra! Jag kan nu lägga ifrån mig plugget i minst fem dagar om jag så vill. Bra jobbat av både gruppen och av mig idag!!!!

Nu är det bara 4 dagar kvar tills vi får nycklarna till lägenheten. 18 dagar kvar tills jag och P tar jullov eftersom vi läste kursen i våras dubbelt med en annan. och sist men inte minst.. 36 dagar kvar till Thailand! :)

Bäst att sova nu. Imorgon ska jag ta en sovmorgon med gott samvete! :)

Godnatt! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0