Lördag!

Publicerat: 2009-06-27 Kl: 11:32:47 | I kategori: Allmänt
Igår var jag bjuden på tjejkväll hos Sanna. Var jätte trevligt! Hon hade fått till det såå fint i lägenheten! :) Vi hade mycket att surra om och sen åt vi lite gott och såg på filmen Taken. Vid ett blev det hemgång och då hämtade jag upp Mamma och Henke som hade varit på Stadshuset 40+ samt några vänner till dem. Stannade på mAx, sen lämnade jag av dem hemma i Edsgården och tog upp P som hade suttit barnvakt. Somnade som en stock vid tre inatt.

Idag blir det fotbollsmatch. P har match idag. Viktigaste matchen av alla.

Vi var precis och köpte en till vattenmelon på Ica kvantum. Så nu kan jag ta med mig en strandstol och njuta av vattenmelon, värmen och solen! Underbart!!

  
 
Kommentarer
Postat av: Roxanna - kamp efter cancern

synd att jag ser ut som ett troll :D hehe

puss gumman

2009-06-29 @ 22:36:02
URL: http://sannassanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0