JAG ÄR SÅÅÅ GLAD!!

Publicerat: 2009-06-23 Kl: 22:47:35 | I kategori: Allmänt
Jag är överlycklig.
För vet ni vad?
Jag har klarat det!!!!!!

Som ni kanske läst tidigare så har både jag och P läst dubbelt nu i vår för att kunna åka iväg på långresa i vinter. Vi har alltså fått despens på ett halvår och gjorde tentan i den kursen (Palliativ vård) i början på Juni istället för den 15 Januari 2009. Och vet ni vad? Tentan är rättad. JAG FICK D! Vilket betyder att jag är mer än godkänd!

Jag är överlycklig.
Jag är grym.
Jag har klarat det!!!
WIIIIIIIIIHO!!!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

kung gums =) syns snart.................

2009-06-24 @ 06:57:16
Postat av: caroline

Gud vad du är duktig:D vad kul att du klarade det med ett fint resultat:) måste kännas som en lättnad nu för dig:D

2009-06-24 @ 17:49:03
URL: http://caroolinegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0