Ett brev med posten!!

Publicerat: 2009-02-12 Kl: 16:49:33 | I kategori: Allmänt

idag har det blivit diskussionplugg. först på skolansbibliotek och sedan efter lunch förflyttade vi oss till kulturmagasinet. när jag kom hem hade jag fått ett guldigt fint brev i postlådan, i låg ett grönt fint papper. i detta stog det:

HEJ EMELIE!
Nu när du 20 år är,
Vill vi att du ska vara här..
Med oss tre förstås.

I detta brev får du ej veta mer,
än att vi dig en packlista ger..

Listan finner du nedan,
Det är bara att börja packa
så att du bli klar till fredan.

Du hämtas kanske av en häst.
På kvällen blir det iallafall fest!

Glöm inte heller bort att klockan fyra
är det vår tur att styra...

//De tre musketörerna

LISTA:
(OBS! VIKTIGT!!!)

Baddräkt, alt. bikini
Valfri badmössa
Röd tuschpenna
Gummistövlar
Ett örngott
Miniräknare


Ni är bra roliga ni!!! Vilka underbara vänner jag har som ordnar och har sig! :) Vad kul det ska bli! samtidigt som jag höll på få en chock då jag läste packlistan. men som sagt, GRYMT KUL!!!! :)

ikväll då vet ni vad jag ska göra!
Packa! ;)




Zakynthos, studentresa! :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0