1 år sedan sist

Publicerat: 2009-08-03 Kl: 18:26:00 | I kategori: Allmänt
VAD ÄR DET SOM HÄNDER?
JAG SOM ALDRIG BRUKAR VARA SJUK! :(

Igår då jag åkte och jobbade mitt 24h pass kände jag mig lite hängig. Ont i kroppen, småförkyld och så. Tog temp & urinsticka igårkväll på jobbet. Visade sig att jag hade 38,8 + utslag på urinstickan. Så har förmodligen nån infektion i kroppen! Tog en alvedon och somnade lagomt vid midnatt på jobbet. Imorse när jag vaknade hade jag fått ännu högre feber. 39,2. Tog en Alvedon & försökte trolla bort febern med en storstädningen på jobbet. Självklart försökte jag dölja  febern både för mig & omgivningen..K änner mig fortfarande sleten men håller tummarna att febern försvinner snart. Ska nämnligen jobba imorgon också. Dock bara 7.30-17.00 :) vanligt arbetspass kanske de kallas för er som jobbar mån-fre! :P ..njääe..Bort med febern nu! Tror jag ska försöka trolla bort den med en promis! Blir så rastlööös av att bara ligga i soffan!!

När jag slutat jobbet idag kom P och hämtade mig. Jag möttes av två söta prinsar.
Pontus har varit hundvakt hela dagen till Harry! :)
Kolla in snyggingen! :D





Vi har hyrt nya Wallander så ikväll tänkte vi kolla på den tillsammans med Magdalena & Petter. Håller tummarna att jag mår lite bättre då! :)

Nu ska jag lägga mig och vila en stund eller ta en promis!
Hej på er!
Kommentarer
Postat av: magda

åh, min vackra bäbis =D tihi!

2009-08-03 @ 20:42:07
Postat av: Cicci

Hehe ja dom växer så fort så man hinner inte med :) Ja det är otroligt tungt att jobba igen när man varit ledig, men sånt är ju livet :) Hoppas att allt är bra med dig i alla fall :)

2009-08-03 @ 20:43:56
URL: http://c1cc1.blogg.se/
Postat av: issa

Men guud vilken sötis:)

2009-08-06 @ 12:13:00
Postat av: Emelie

Ja! Han är helt underbart söt! :) Finns ingen sötare hund alltså!! :) Nu kanske du förstår att jag ser fram emot att vara hundvakt jämt! :D Han är bara för söt och gooo! :)

2009-08-06 @ 20:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0