Älskade lillebror 4 år idag!

Publicerat: 2009-04-04 Kl: 23:11:12 | I kategori: Allmänt



(Lillasyster Elin och lillebror Maximilian)
4 år sedan. Här var han bara två dagar gammal, lillhjärtat! :)

Godkväll!
Tänkte börja om att skriva lite om fredagskvällen. Jag och P hjälptes åt med maten och städningen igår innan tjejerna skulle komma eftersom vi hade praktik igår på dagen. Vid halv sju var alla på plats och P gav sig iväg på trav med några kompisar. Det blev en praktik-skolprat tjejkväll. Det var roligt att höra hur alla hade det på praktiken. Kul att alla verkar ha kommit på trivsamma praktikplatser! :) Vid midnatt avrundade vi kvällen och vi tänkte pysa ner på kåren för att träffa några fler från klassen, men eftersom klockan gick så snabbt, blev det aldrig av eftersom några skulle upp tidigt imorse. Men en toppen lyckad kväll! :) När Pontus kommit hem pös vi ner i sängen och somnade fortare än tusan, båda två. Var helt slut. Det är tufft att jobba 7.30-16.15  fem dagar i veckan ska ni veta! ;)  haha..

Gårdagens meny:
Förrätt: Avokado, räkor, rom, salladsblad och vinäger dressing.
Varmrätt: Kött i sås i ugn och potatis
Efterrätt: Ananaspaj med vaniljsås!
Dicka: Vitt vin, cider och loka.

   
Nästa månad är vi hos Marie i hennes nya lägenhet! :) Kul!

Lite om idag..
Idag har vi hunnit med mycket
P hade samling 8.45 på Norrporten Arena+ Match där
Vi tog en lunch på stan med Johanna och Glenn
Gick på stan en stund
Köpt sista presenten åt Maximilian inför firandet
P har köpt en ny snygg klocka och ett halsband
Varit på kalas hos min familj och firat Maximilian
Träffat släktingar och bekanta på kalaset!
Varit i Söråker en snabbis
Ätit middag från pizzerian och sibylla hemma hos min familj
Varit hos Pontus föräldrar och umgåts
P har fått håret toppat
Sett robinsson
..och nu sitter jag själv eftersom P har åkt och jobbat natt på RPK. (Han har inte hunnit sovit något innan passet idag så jag undrar hur det ska gå!) Men han är en liten nattuggla så det ska nog gå bra! :) Han slutar halv åtta imorgonbitti. 
 
Imorgon blir det sovmorgon sen får vi se vad det blir! Tänkte försöka börja med examinationsuppgiften medan P sover. Pontus har skrivit flera sidor och jag har bara skrivit några meningar, så jag känner mig lite stressad. Inte för att jag behöver känna det, men eftersom han varit ambisös och kommit så långt.. Vi har 3 veckor till på oss. Men imorgon är det dags att översätta artiklarna och sen skriva. Gäller att passa på nu när jag är ledig ihelgen! :) Nästa helg blir det jobb och helgen efter det ÅRE! :)

Nu blir det att kolla på lite resesidor!
Jag vill bort till värmen
Snart, imorgon..helst igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0