PÅSK 09

Publicerat: 2009-04-09 Kl: 15:22:01 | I kategori: Allmänt
Håll ut! Ikväll eller imorgon kommer inlägget för er som är nyfiken på att veta det "hemliga"! ;)

Nu är det Påsk 2009!
Idag fick jag sluta direkt efter halvtidsbedömningen. Det gick jätte bra och jag fick bra betyg på alla 21 punkter. Så jag åkte därifrån med ett stort leende. Hämtade upp P och nu är vi hemma och jag ska strax pysa ner till Ego och träna.

Idag fick jag desutom en liten påskpresent av chefen där jag är och gör praktik nu i fyra veckor. Allvarligt, hur många chefer i Timrå kommun köper påskpresenter till sin personal tror ni? De är fåå som gör det! Hon hade köpt påskägg till all personal+boende. Till och med jag som går som SSK-elev fick ett påskägg. De var verkligen jätte gulligt av henne, lillekerstin!!! :)

Idag är (äntligen) Pontus träningsfri!
Idag blir det först en god middag och sen myskväll!
Imorgon är vi lediga från praktiken båda två, fast jag ska jobba hela helgen på jobbet. Så jag kör på nu med praktik/jobb i14 dagar i sträck. Det blir kul! Känns som att de var jätte länge sedan jag jobbade på jobbet sist, men de är visst bara 10 dagar sedan. JAG LÄNGTAR TILL JOBBET! :) De ska bli kul att träffa de små trollen+ personalen igen! :) På måndag (annandag påsk) ska jag gå med helg ssk. Det ser jag fram emot (då har man hand om hela timrå kommun). Går direkt från jobbet till praktiken! :) Det blir bra det!

Ihelgen blir det också middagar och så!
Glad påsk på er allihopa! :)

 
Påskägget jag fick av gulliga Kerstin! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0