ligger i lä!

Publicerat: 2008-09-30 Kl: 23:43:24 | I kategori: Allmänt
Vägen till att bli nyutexaminerad sjuksköterska är lång..
väldigt lång! 3 år!!

tentapluggandet har legat i lä ikväll så imorgon är det nya tag som gäller!

imorgon ska våran grupp vara på KTC som ligger på sjukhuset. Där ska vi hålla på med Matning och etik.
Som om man inte kan mata en människa kanske ni tänker? ja så tänker faktiskt jag också..
men imorgon kanske jag får lära mig hur man matar en person som är blind? men som sagt.. vägen är lång!
väldigt lång!

det är kul att vara student (jag inbillar mig det iallafall), men det är faktiskt grymt tufft också!
tenta på fredag säger väl kanske en hel del? det är mycket som ska in i lilla hjärnan!

måste också få berätta att jag blir så less att jag inte har ett läs huvud. P behöver bara höra och läsa en sak en gång sen kan han det, jag måste läsa, läsa, läsa, prata med mig själv och ta pauser för att få in saken! Livet är orättvist! Men jag är glad att Pontus hjälper mig då jag behöver hjälp!! :)

nu ska jag göra lite fika och medan vi fikar så vill jag bli förhörd på alla lagar inom vården som vi präglas av!  ouuf!

Kommentarer
Postat av: Anna

Oj, tack så jättemycket! Kul att du gillar mina designer :)

2008-10-01 @ 10:45:12
URL: http://annasara.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0