1 sida tar lååång tid!

Publicerat: 2008-09-23 Kl: 23:09:42 | I kategori: Allmänt


här har jag suttit istort sätt hela dagen, okej.. i några timmar iallafall! ;) pinsamt men sant så har jag faktiskt inte kommit så långt som jag hade velat. det har tagit 15 minuter att läsa 1 SIDA, och jag har bara läst en tredjedel av boken än.. böckerna är rätt invecklade och det tar tid om man vill fatta vad som står i de. på kvällskvisten har jag varit på ikea med mamma och maximilian, medan p hade ett möte nere på charm. jag gjorde dock inget fynd riktigt, tycker att det är bara en massa skit på affärerna nu faktiskt. nu är jag ute efter en varm vinterjacka och ett par snygga stövlar till vintern! nä.. nu ska jag äta min halva kebabrulle som jag har kvar sedan middagen som p köpte då han var på väg hem från sin kusin idag. Mmmm! han har pluggat på andra sidan stan idag så nu till "kvällsfikat" ska vi diskutera lite filosofi och etik och få lite ordning på det! Filosofin är invecklad och ganska svår faktiskt. sen ska jag också rensa kanterellerna som pontus plockade med morfar igår då de var och fiskade vid kusten! imorgon får vi främmande på kvällskvisten av mormor, morfar och rambo! men först blir det en pluggdag på skolan hade jag tänkt! sen jobbar jag natt imorgon också.. :) det händer mycket roligt nu!! :)

och just det... seminariumet som vi hade igår gick toppen för oss alla! :) det var inte så svårt som jag trodde de skulle vara, SKÖNT! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0