sjukvårdsbesök

Publicerat: 2008-05-12 Kl: 17:53:28 | I kategori: Allmänt
idag har jag bara gjort nödvändiga saker!

jag tog mig en ordentlig sovmorgon imorse innan jag skulle till läkaren. där fick jag som jag ville och jag fick kortisonet intravenöst, det betyder att jag slipper ta tabletter och förhoppningsvis så kommer jag inte känna av lika mycket pollen nu!

därefter blev det ett tandläkarbesök. skulle laga en tand och den här gången behövde jag bedövning eftersom tandläkaren påstod att det var ett djupt hål. 

nu väntar jag på att jag får äta igen..
jag är superhungrig men bedövningen har inte släppt än!
sitter hemma i timrå hos familjen och väntar på att P ska komma och hämta mig efter träningen så att vi kan åka hem och jag kan göra lite nödvändiga saker.. promenad, plugga, packa och så måste vi stryka!
har även fler saker jag borde göra men det hinner jag inte med ikväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0