tungt

Publicerat: 2008-03-10 Kl: 21:31:22 | I kategori: Allmänt
nu är det jobba tider. det är prov hit och dit, träning inför nationella talet och ska desutom läsa en bok om barn -unga som far illa..den uppgiften blir nog kul med dem andra vill jag bara grina över. just nu vill jag bara dra täcket över huvudet och vakna upp då någon har fixat MVG på samtliga uppgifter. det känns tungt just nu, även fast jag nyss har haft lov. jag vill att period tre ska vara över nu så vi kan gå in på den sista perioden som förhoppningsvis kommer vara lugnare. jag längtar ännu mer till sommaren då jag läst klart och får jobba där jag trivs hur bra som helst och bara njuta av den avslutande skolgången! det ska bli guld!

ja som ni hör så har jag det jag ska göra..
imorgon tänkte jag ta en slapp kväll med no plugg. det ska bli en bak-kväll. det ska bakas matbröd för en vecka eller två! :)

image1022
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0