Pontus och Emelin

Publicerat: 2008-01-16 Kl: 23:37:48 | I kategori: Allmänt
idag fyller min andra lillasyster, ELIN år. hon fyller elva! :) GRATTIS! jag och pontus ska fira både linnea och elin på lördag efter hans träning! :) det ska bli gott med mammas fika! ;)

Idag har Bella kommit hem från thailand! jag som saknat henne såååååååå! :) Välkommen hem!!

nu har jag suttit med samma inlämning sedan sju ikväll. alltså fyra timmar! nu hoppas jag bara att jag blir nöjd med betyget!! :) jag tog en 20 minuters paus mitt i och då slängde jag ihop en kardemummakaka! den vart god! :)

jag skulle helst vilja vara hemma imorgon och följa med pontus och maximilian på badhuset.
maximilian kommer bli så glad då pontus hämtar honom på dagis. maximilian ringde idag och frågade om pontus ville åka och bada någon dag. "Pontus, ska bada vi? nån dag?" tyvärr har jag tusen saker att göra i skolan imorgon som jag inte kan missa..  :/ han är så gullig då han pratar.. "Pontus och Emelin!" :)

och vem har uppfunnit öppet hus på västermalms skola? vilket skämt! kvällstid dessutom. jag önskar jag kunde skita i det imorgon men jag, petra, emma och johanna ska vara guider.. hm.. imorgon blir det ungefär 10 timmar på skolan. jippi! sen blir det ju också minst två timmar pluggning efter.
vilken rooooolig dag hurruni! :)

nu tänkte jag krypa ner i sängen med P.
jag är helt slut i huvudet och på dåligt humör efter pluggningen som jävlats.
hur fasen ska det här gå då man börjar på högskolan?! ohua!

image838

image835

image837

image836
godnatt!
Kommentarer
Postat av: Matilda

du och pontus är verkligen söta tillsammans!

2008-01-17 @ 00:33:12
URL: http://mahuldan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0