Ops!

Publicerat: 2008-12-23 Kl: 01:15:57 | I kategori: Allmänt

Oj! kollade precis på klockan och ser att den är jätte mycket. men skriver ändå.. börjar med att skriva det bästa med hela dagen! Vi fick reda på hur det gick på Mikrobiologi tentan som vi gjorde i början av december. Både jag och pontus fick jätte bra, så det känns sååååå himla skönt! :)

 .... ja, vad har hänt mer idag då?
idag har vi iallafall hunnit med mycket. idag har vi köpt klart alla julklappar. de ligger bara och väntar tills det är onsdag nu.. först idag var vi på stan och där hittade vi inte så mycket... :( och sen var vi på birsta ikväll, till stängning och där hittade vi massor! rätt lite folk tyckte jag att de var, och det var SKÖNT att slippa trängas! har nyss slagit in paket till pontus. tog väl ungefär 1 timme, ni kommer förstå sen efter julafton då jag berättar vad jag köpt till honom! ;P nu ligger pontus och ser nån film på tv:n och jag ligger med laptopen på magen. ska strax hoppa ner i sängen. imorgon är det plugg och storhandling (mat) som står på schemat! :)

föresten, imorse hände det något riktigt roligt. (och pinsamt?)
igårkväll ringde jag och felanmälde att det droppade från en ledning under handfatet i badrummet. (de behövdes bytas en tätning).. vilket fall som helst så ringde jag igårkväll och imorse vid halv nio knackade det tydligen på våran dörr (vilket ingen av oss hörde) utan jag vaknade av att det de vrider om i låset på ytterdörren och att två karlar kommer in i lägenheten pratandes. min första tanke var, va fasen gör Pontus ute nu? kollade åt vänster och där ligger han ju bredvid mig. HJÄLP! jag fick panik, INBROTTSTJUVAR!!.. puttade på P och viskade HÖR DU? ja sa han.... och vi lyssnade.. vi fattade ganska snabbt att var vaktmästarna.. dock låg vi kvar, eftersom vi var alldeles nyvakna och allt! ;) drog täckerna över huvudet och HOPPADES på att de skulle lämna lägenheten snabbt. för de kändes ju pinsamt att ligga där och gömma sig.. de försvann rätt fort... så jag klev upp, började med frukosten och sen vred det om i låset igen. där kommer jag gående mot ytterdörren....!  (De hade hämtat verktyg...)HEJ!  Men hej, sa ena vaktmästaren. Är ni hemma? de var ju alldeles tyst när vi var här nyss. vi trodde att ni inte var hemma, därför jag inte knackade nu..  sa han.... och tok skrattade...Heeeeeeeeeh, vi sov förrut svarade jag. de kändes lite små pinsamt sådär.. och ja.. jag gömde mig i morgonrocken i köket medan de var här! allt kändes bara så FEL!!!!!!!!!!

ja så kan det gå!
nu ska vi sova!
ZzzZzzzz...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0