SKÄNK eller Bli fadder!!

Publicerat: 2008-12-13 Kl: 22:10:11 | I kategori: Allmänt

Har följt faddergalan, världens flickor hela kvällen, och hej och hå vad mycket tragiskt det är som händer i vår värld! fattigt och hemskt, könsstympning, HIV/ AIDS, svält, misshandel, våldtäkter, bortgift... ja ni hör ju! det är inte klokt! de är gräsligt!!!

SKÄNK, bli fadder eller vad som helst....
SKÄNK, och försök göra något bättre..
...ja... SKÄNK!!!

jag är inte blyg på den fronten när de gäller att skänka, jag kanske är överonormal!? jag skänker till minsta lilla tiggare, allra mest i sthlm och på alla resor jag varit på. har hänt  att jag bland annat i utlandet skänkt mat, frukt. jag känner mig snäll!


Nu bums i säng. känner mig lite små hängig?
har varit en orolig vecka...
fått munsår, kännt mig frysen och nu känner jag mig slö och mör i kroppen!
får bara inte slå ut mer!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0