Liam

Publicerat: 2008-04-23 Kl: 15:24:05 | I kategori: Allmänt


sån här fin bukett stod på bordet bredvid sängen igårkväll! ;)

idag har vi haft nationella i svenska B, så tråkigt men fick iallafall ihop tio sidor!
hoppas iallafall på ett g!

ikväll ska jag och p på föreläsning.
Liam Norberg. Det handlar om Förlåtelse. "Berättelsen om hur ett liv kan förändras"
handlar bland annat om identitetssökandet, ungdomskriminalitet och rånet han utfört!
föreläsningen är bra för pontus eftersom han jobbar i denna krets och föreläsningen passar också mig eftersom vi håller med med kriminalitet, droger och missbruk i skolan.

nu ska jag börja med middagen tills p kommer hem.
idag ska vi äta pommes, lövbiff och bearnesésås! :)

ihelgen tänkte vi nog köra årets första grillning,
om vädret fortfarande är toppen!


Kommentarer
Postat av: Annsingen

Måste säga han verkar så söt med dej Pontus! Jättegullig!:))

2008-04-24 @ 10:42:13
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: Annsingen

Japps! Var ju så jag tänkte då:))

2008-04-24 @ 17:06:54
URL: http://lillanslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0