suprise

Publicerat: 2007-09-24 Kl: 19:54:27 | I kategori: Allmänt
nyss kommit från praktiken.. med allergi.


idag är det precis en vecka till 1oktober. vilket innebär att det bara är en vecka kvar till flytt! :)

idag innan praktiken tog jag en sväng in till stan för att besöka banken + att kolla på en soffa på kazaa som dem hade fått in. men den var inte som jag tänkt mig.. jag hittade därimot ett par skor till min älskling som jag fastnade för direkt. jag vart tvungen att köpa dem helt enkelt! :D hoppas att han kommer kunna ha storleken bara men som tur är så har nilson öppet köp i 14 dagar. och min p kommer ju hem på torsdag som det lät idag så isåfall får han lämna tillbaka dem då..  jag vet att han kommer tycka om dem så hoppas storleken är rätt :)

image436den sista bilden skickade jag i sms till min bejb! ;)

var även in på carlsens idag och kollade på alla efva attling smycken och jag fastnade för alla. shit vad snygga smycken människan har. även tomas sabos smycken är riktigt snygga tycker jag.


OCH...

jag är avensjuk på min gos som sitter uppe i umeå och äter en fet, god middag på olearys samtidigt som han tittar på timrå matchen med jobbet. jag vill också de! :)

nä. nu tänkte jag nöja mig med att se idol och sen packa kartonger
innan jag ska sova.

tänk att en vecka kan kännas som ett år...
jag saknar dig jätte mycket!!!!!
Kommentarer
Postat av: Ella

ni måste vara väldigt kära i varandra, både du och han gör ju allt för varandra! :P den dagen jag skulle köpa ett par skor för 700 till nån... ;P jag tar dem hellre själv då ;) ni är nästan för kära... ;)

2007-09-24 @ 20:40:53
Postat av: Issi!:D

Hihi!:D har sagt till Emil ja att jag önskar mig ett sån där nu ja, så nu är det bara din tur och säga det till pontus!:D Puss!

2007-09-25 @ 07:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0