puh

Publicerat: 2007-09-03 Kl: 21:23:49 | I kategori: Allmänt
nu... är jag äntligen klar med västermalms schema för fotograferingen. 93 klasser har nu fått varsin tid. jag är nästan imponerad att de bara tog 3 timmar! :)

nu har jag bara ungefär 4 inlämningar kvar som ska lämnas in innan jag åker.

-samhälle
-religion
-etik
-vårdämne (fördjupning som ska innehålla områderna: psykos, borderline, mano dep. depressioner)

wiihooo! tänkte börja med en nu iallafall
så kanske jag hinner klart.. så småning om.

idag har jag varit och växlat pengar med p:s familj.
så nu är det bara passet kvar att hämta.
måste också köööpa en pyjamas som jag ska ha i min låda på jobbet eftersom jag ska jobba natt direkt helgen efter då jag kommer hem. tänk, jag ska få myspysa-nattjobba med mina gosibarn! :)

nä. nu måste jag sluta surra och plugga.......

image404
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0