mörkt och tyst

Publicerat: 2007-09-25 Kl: 22:21:24 | I kategori: Allmänt


sitter här i syrrans mörka rum och ska skriva om tre dignoser innan jag ska sova.
ska skriva om borderline, mano dep och psykoser. detta ska bli en inl. tillsammans!
psykoser ska jag kunna göra undan rätt fort eftersom jag har lärt mig massvis på prakiken om just pyskoser. har jag tur är jag klar vid ett tiden inatt. varför jag gör de här ikväll beror på att jag vill ha undan det så snabbt som möjligt. de ska lämnas in på fredag och jag hatar att göra allt dagen före inl.dag.. som jag oftast gör.

imorgon är jag ledig så då ska jag träffa alex och issa över en middag på kvällskvisten.
de kommer bli supertrevligt! :)

nu ska jag sätta igång så jag blir klar någongång
byebye
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0