jag tål inte katter!

Publicerat: 2007-09-20 Kl: 09:39:57 | I kategori: Allmänt
första praktikveckan är nu över (efter dagens 2 timmars jobb idag). jag ska försöka ta mig till umeå nu under min fyra dagars ledighet. min älsklingsbubbe jobbar hela dagarna så jag kommer förmodligen att shoppa ihäl mig medans han jobbar i tre dagar.. men det ska faktiskt bli kul att besöka någon annan stad.. och jag hoppas de finns mycket inrednings butiker för då ska jag införskaffa mig mycket! :)

ni kanske undrar varför jag har sån kort praktik vecka? jag verkar vara allergisk mot hemmets två katter eftersom jag nyser, nyser, kliar ögonen och är uppsväld precis som fem år tidigare.. så nu har jag varit på apoteket och införskaffat mig några mediciner som ska hjälpa? har iallafall proppat i mig allergimedicinerna nu så hoppas de går över snart! :) är det inte i tablettform så är det i vätskeform....



det konsiga är att katterna verkar känna att jag inte vill vara i närheten av dem för dem drar sig ännu mer mot mig då. nä, katter och jag. ingen hitt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0