hihi

Publicerat: 2007-11-27 Kl: 16:20:44 | I kategori: Allmänt

P hämtade mig nyss på skolan.
tack för att jag slapp frysa älskling! :)

Idag lunchade jag med mina bejbs på sj eftersom de var lever till lunch på skolan.. vem/vilka har uppfunnit att man ska servera lever i skolan? aja.. vilket fall som helst så höll en tragisk händelse på att inträffa då vi var påväg mot stan....

Emma: -vad får jag om jag kör över henne?
Jag: -En ny rektor!

men så blev inte fallet.
så hatisk är jag efter min obeviljad ledighet!
grrrr!

ikväll blir det biteline med företaget som vill tacka oss. tänkte försöka få med mig issa, för hon ska nämnligen både plugga och sova här ikväll! :) så varför inte få med henne på en middag först?.. ;)

prov i kriser imorgon
många rätt, de mååååste ske!

först..

sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0