sandö, räddningsutbildning

Publicerat: 2007-05-30 Kl: 22:46:12 | I kategori: Allmänt
nu är den över, och alla lever trots den tragiska bussolyckan som vi spelade skadade i.
jag bröt dock nacken på slutet men återuppstod! så nu kallas jag för stålkvinnan! :P

resan upp gick bra, den tog ungefär 1 ½timme. jag skötte ratten, issa skötte musiken och johanna och elin halvsov bak. hemresan gick betydligt fortare, när man inte hade några lärare som mesade på framför. ;) då tog endast 40 min! :P

lite bilder från dagen!!!



 
...innan övningen:


 image84 image85     

katastrofövningen:

 

Efter...
 
Kommentarer
Postat av: vicki

blek, blekare, blekast jag! :D kul hade vi!!

2007-05-31 @ 10:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0