sommar och sol!

Publicerat: 2007-06-03 Kl: 18:22:08 | I kategori: Allmänt
nu börjar äntligen sommarvädret komma på riktigt,
så nu får vi hoppas att det forsätter såhär.. :)

igår blev det en lugn eller ja, ganska livlig fotboll- och singstarkväll hemma hos johan och malin. jag och pontus var chaffis åt mina päron som var på olearys och spanade på sverige-danmark matchen! :) finns inte så mycket att skriva om matchen mer än att den slutade både bra och dåligt!? hm..

idag blev det dop i timrå kyrka för lilla benjamin som är en urgullig liten bäs! han var så himla söt och vacker så det går inte att beskriva! :D

imorgon avslutar vi kursen människan socialt- och kulturellt hemma hos våran favoritfröken på alnö! då ska vi alla bjuda på var sin maträtt som tillhör "vårat land" som vi jobbat med under året. så då ska alltså jag försöka hitta någon maträtt som är typisk indisk. får väl se vad det blir, men det lutar åt tandori-hållet.

nu ska jag peppa sönder och hälsa sommaren välkommen,
jag och gyllenetider- sommartider!

bilder från gårdagskvällen!
image108 image110 


två få bilder från dop-fikat!

 
maximilian       mamma och linnéa
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0