upp på tå

Publicerat: 2007-07-21 Kl: 01:05:18 | I kategori: Allmänt
ikväll blev det en liten myskväll med issa och emil som kom och våldgästade mig och pontus, även per kom förbi lite senare. så nu sitter jag här, klockan börjar rulla iväg mot ett snåret och jag ska strax upp. klockan sex är det cykeln som ska ta mig till jobbet! känns lite tungt, men det blir MKT PENGAR! vilket fall som helst så vart det en lyckad kväll med mycket surr med min käraste issa. grabbarna fick spela av sig på wii spelet medans vi surrade om allt mellan himmel och jord, som vanligt. tyvärr hinner man inte träffas så mycket nu under sommaren då alla jobbar olika dagar/tider.. :( ....just nu är grabbarna ute och testkör någons bil, ja. allt är sig likt med andra ord.


nu ska jag försöka få mig lite sömn innan
mitt 12 timmarspass
Hurra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0