barnvakt

Publicerat: 2007-12-26 Kl: 22:35:12 | I kategori: Allmänt

nu har vi kommit hem till östermalm igen.
maten var toppengod! :)

imorgon & på fredag ska jag och p vara barnvakt åt maximilian(min lillebror som är 2½ år).
vi tänkte lyxa till det ordentligt. vi ska på badhuset imorgon och bada sen tänkte vi äta något gott på resturang! :) på fredag blir det nog en långpromis till sidsjön och en sväng till birsta, och förstås Barnens Hus dårå! det ska bli kul att se hur bortskämd han blivit... ;) gäller nog att hålla hårt om slantarna.

vi kommer förmodligen vara helt slut på kvällarna då han åkt hem..
DET SKA ÄNDÅ BLI TVÅ ROLIGA DAGAR MÅSTE JAG SÄGA! :)


image717
image718
2007

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej.. Tänkte bara säga att nu har jag gjort en blogg jag med... ;O) Ha det bra så hörs vi..kram

2007-12-27 @ 02:16:09
URL: http://www.jopa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0