7 augusti 2007

Publicerat: 2007-08-07 Kl: 13:49:18 | I kategori: Allmänt

nu har jag äntligen slutat jobbet så nu tänkte jag skynda mig ut i solen och läsa min nya cosmopolitan! sen bär det av mot stan. ska först på en lägenhetvisning sen blir det match på söder. pontus ska spela med ljustorp, mot sidsjö/böle tror jag de var?..  tänkte snart ringa sofia och höra om hon också tänkt kolla på matchen! :) min läktarkompis! tyvärr har issa lämnat oss på läktaren ett tag eftersom emil drabbats av en svår skada i knäet.. så de är syyyyynd. tycker jag!

imorgon jobbar jag kväll på Tallen så då tänkte jag försöka komma iväg på stranden vid elva tiden innan! jag hinner aldrig få någon färg eftersom jag jobbar istorsätt varje dag... men imorgon ska jag påbörja min solbränna!
jobbar den här veckan ut, är ledig fredag.. sen jobbar jag bara strödagar och då tänkte jag försöka placera mitt liv på rätt plats.. igen!

image373

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0