Fullrulle!

Publicerat: 2012-09-19 Kl: 21:54:00 | I kategori:


Lediga dagar innebär fullt upp.. Mysiga dejter och härliga kvällar! :-)

Jag har haft två lediga dagar och imorgon och på fredag är jag tillbaka i jobbet igen! Gillar det varierande arbetsschemat med dagar, kvällar och nätter. Visst kan de ta emot att jobba helg (eftersom min andra hälft är ledig alla helger) men att vara ledig mitt i veckan är guld värt! :-) Dessutom har jag lyxen att bara behöva jobba var tredje helg och inte varannan helg som många andra på sjukhuset gör!

 

  

Jag är medveten om att jag är väldigt dålig på att uppdatera bloggen men ni får gärna följa mig i min vardag via Instagram, emths heter jag där! :-)
 
Nu ska jag pussa på mitt hjärta som ska krypa ner och ska upp tidigt imorgonbitti. Han ska iväg och analysera landskamp P15 och F15= Skoldag och en bilresa på 40 mil totalt t/r. :-)
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0