Dags för natt 1 av 3

Publicerat: 2012-01-11 Kl: 19:35:00 | I kategori: Allmänt


Mina lediga dagar är nu förbi och jag har två nätter innan lite ledighet igen. Jag känner att jag samlat på mig både sömn och energi inför de kommande arbetsnätterna! :-) Jag känner som sagt fortfarande av det låga blodvärdet som jag dragits med i ett bra tag. Det låga blodvärdet kom som ett brev på posten. Mitt blodvärde visade sig vara 105 förra veckan och jag kände mig helt slut. Inte konstigt? Normalt skall man som kvinna ligga mellan omkring 120-155 g/l. Men nu är jag på bättringsvägen och med Duroferon (järntabl.) i kroppen börjar jag nu må mycket bättre. Pigg som en duracell kanin ska jag bli.

 

Nu ska vi spendera en timme på gymmet på sjukhuset innan de blir dags för jobb! :-)

 

Här ovan ser ni ett reafynd som jag gjorde på Kharma för nån vecka sedan. Skinn handskar från Filippa K.

Kommentarer
Postat av: Annie

Skönt att du är på bättringsvägen!



Hoppas du får det bra på jobbet! :)

2012-01-11 @ 20:43:56
Postat av: Johannaty

Nä ingen snö under jul, här i götet är det bara bar mark, lite trist :)

2012-01-11 @ 22:46:05
URL: http://johannaty.blogg.se/
Postat av: Nikita

Ojj de är ju jättelågt, lägre än ja hade då ja började me järntabletter denna graviditet och då var ja sjukt trött!

2012-01-12 @ 09:30:45
URL: http://nikital.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0