Hej på er!

Publicerat: 2012-08-13 Kl: 23:27:47 | I kategori:



Vet att jag är en urusel bloggare just nu. Efter sommaren är jag tillbaka på riktigt igen men de kan nog dyka upp ett och annat inlägg här nu ändå! :-)

Just nu njuter vi för fullt av sommaren som är kvar och vår semester är snart här! Om två arbetsnätter går jag på semestern och att får njuta av sol, värme och det bästa sällskapet gör ju nästan att man spricker av längtan!

Nu ska jag ta och vara lite social med min andra hälft innan vi ska krypa ner. Vi har varit på bio och fått oss ett och annat skratt ikväll. Vi såg nämnligen Cockpit! :-) Kanske inte en 10 poängare men den bjöd på ett och annat skratt iaf! ;-)

Ville egentligen bara titta in här och ge er ett levnadstecken! :-) Hoppas att ni också har det bra och att ni tar vara på de sista dagarna denna sommar har att erbjuda..

Kram på er!

 

Kommentarer
Postat av: Nikita

Åh cockpit vill ja åxå se :-)

2012-08-14 @ 03:33:58
URL: http://Nikital.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0