Ny vecka!

Publicerat: 2011-07-18 Kl: 21:57:28 | I kategori: Allmänt

Nu ska jag njuuuuuta av två dagars ledighet! Ska bli så fantastiskt skönt!! :) Känns som en evighet sedan jag var ledig två dagar i rad, men det var jag ju faktiskt under gf. Då var jag ledig både lör & sön.

Imorgonkväll är vi några från avdelningen som ska ut och äta! Vi 4 som varit klassisar och som nu jobbar på samma arbetsplats! Ska bli jätte trevligt att träffas över en bit mat och gott i glasen! :)

Förhoppningsvis tittar solen fram dessa dagar också så man kan få sig lite färg, men just nu ser det mörkt ut på den fronten. Regnet öser ner här i Sundsvall!

P har åkt och jobbat natt nu och jag ska snart förflytta mig till sovrummet. Lite läsning i tidningen Lantliv kanske ögonen får innan lampan släcks! Mammsen har varit här med en hel hög med tidningar så nu har jag mycket att läsa! :) Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Sara

Perfekt att få lite tidningar som någon annan redan läst =)Skönt med ledighet, det måst vi alla ha för att orka =)



KRAM!

2011-07-19 @ 10:59:20
URL: http://sarasdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0