Sista april!

Publicerat: 2011-04-30 Kl: 16:23:11 | I kategori: Allmänt

Igårkväll var vi bjuden på kalas men eftersom P hade match så åkte jag själv och firade mina småkusiner som fyllt 6 & 8 år! :) Efter det tog jag en sväng till familjen och hälsade på! Hade en jätte mysig & trevlig kväll i Söråker! :)

När jag kom hem hade P ordnat för en myskväll. Vi såg film, drack gott, doppade grönsaker i dipp och bara tog det lungt! :)



Idag tog vi en sväng ut till Birsta innan P skulle iväg på praktik kl. 13.30. Lite lunch och shopping blev det! :) Ikväll blir det grillning hos Johanna & Glenn i Haga! Det blir en väldigt lugn kväll för vår del! Betydligt lugnare än förra året då vi var hos Bella & Emil. Glömmer aldrig Sista April 2010! :)

Trevlig kväll på er alla!

Kommentarer
Postat av: Issa

Haha, är det ett år sedan nu? kommer nog aldrig glömma det i hela mitt liv!! :P

2011-04-30 @ 16:52:32
Postat av: Anonym

Haha, ja! Ett år sedan! :D

2011-04-30 @ 17:13:18
Postat av: Emelie

Haha, Ja! Ett år sedan! Fort de gått! :D

2011-04-30 @ 17:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0