Skola+Stan+Ego+Tvätt+Pajbak!

Publicerat: 2009-03-03 Kl: 19:30:24 | I kategori: Allmänt
idag har vi haft fyra intressanta föreläsningar! :) Kunde lite småsaker som varje föreläsning tog upp, men de var mer ingående vilket gjorde att det blev väldigt intressant. När vi hade sista föreläsningen så höll hela klassen på att somna tror jag? De var en jätte bra föreläsning med det blev lite för mycket information idag känns de som. Vilket fall som helst, Bra föreläsningar med bra föreläsare! :)

Efter att vi hade slutat åkte jag och Pontus på stan eftersom han ville förnya garderoben lite. Han hittade massvis med kläder så nu har han rensat ut de gamla slitna godingarna och gjort plats för nytt och fräscht. Han köpte sju t-shirt, två par byxor och tre tjocktröjor! själv köpte jag en träningstopp, svarta lite hängigare byxor och en grå långärmad. Efter 2½h på stan, åkte vi hem och åt en bit av pajen jag gjorde i gårkväll. :)

Nu har jag precis kommit hem från Ego! Jag och Johanna körde första lite kondition, sen gick vi på Core! :)

När jag kom hem för en liten stund sedan höll Pontus fortfarande på att rensa ut ur garderoben och byrån samt tvätta kläder. Skulle behöva storstäda min garderob jag med.... Men det får bli någon dag framöver! :)

Nu ska jag göra en till paj, fast den ska innehålla lite annat smått och gott! Gårdagens paj blev jätte lyckad!! :) Perfekt lunch och middag. Kommer bli paj i varenda lunchlåda här snart! ;) Men de är såå gott! Till och med Pontus tyckte den igår var super god, och han är ingen paj fantast, och framförallt inte någon broccoli fantast heller så den vart väääldigt lyckad! Perfekt! :)



Imorgon har vi sovmorgon till kvart i ett, då har vi sug och syrgasträning på KTC! :) Kul!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0