Konsten att göra av med pengar

Publicerat: 2009-03-13 Kl: 16:19:16 | I kategori: Allmänt
Idag har vi haft en jätte bra föreläsning om Stroke. (Blödningar och infarkter). De var jätte intressant!! Efter att vi hade slutat, var det meningen att jag skulle träna med Bella, men föreläsaren behövde tid ända till tolv, så då kom vi aldrig väg på lunchpasset. När vi slutade gjorde jag och Pontus ett stopp på stan. Vi pös omkring och gick in på JC, som har gått i konkurs i stan. Där hittade vi masssssvis med kläder! Det var 50-75% på allt i butiken!

Jag fick med två skjortor, en klänning, en tröja, två linnen, en ullkappa och en tjocktröja av ett värde av 1800kr, men fick allt för  ca 700kr! Fynd!! :) Pontus hittade också massvis med kläder, han köpte jeans och en massa t-shirts. De var ju inte alls länge sen han var och införskaffade sig en nästintill ny garderob :) men man måste ju passa på att fylla upp garderoberna lite extra då det är rea. Det känns nästan som att man går + då man köper på rea! Hemskt va? Ja!

Vilket fall som helst, kom precis hem från EGO. Tänkte gå på pass klockan 16.30 men det blev ändrade planer för kvällen så därför blev det träning lite tidigare. Gick först på bandet i rask takt i 30 min, 15 min löpning och sen 30 min i gymmet! Nu är jag ordentligt mör i kroppen och ska bara njuta av kvällen! Vi ska ut och äta och så ikväll! :)

Åkte och hämtade ut en bok vi beställde förra veckan som hade kommit också!  Perfekt! :)
 

Nu måste jag pysa iväg för att hinna göra mig klar för kvällen och innan pontus kommer hem från gymmet! :) Ha en underbar helg allihopa! :)
Kommentarer
Postat av: Issa

Nästan så att man måste göra ett besök där själv. Kanske kan hitta något fynd:)

2009-03-13 @ 16:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0