Frissilissan!

Publicerat: 2009-03-19 Kl: 23:17:18 | I kategori: Allmänt
Hej på er igen!
Idag har jag haft fullt upp!
Först imorse hade vi en lektion uppe på sjukhuset i Ven och kapillärtagning sen bar det iväg hem, lagade spagetti och köttfärssås till lunch och drog strax därefter till frissilissan. Jag har alltså fått en frisyr idag. Jag har både färgat och klippt. Känns bra! :) Efter tre timmar hos frisören åkte jag upp till min praktikplats. Där fick jag träffa min handledare och så. Fick schema också. :) Bara två veckor kvar till praktik. Ska bli kul!! :) Efter att jag hade hämtat schemat och de så åkte jag hem till min familj. Där väntade en supergod middag. Pasta och en jätte god skinksås! :) Mums!!! Har umgåts med mamma hela kvällen idag! :) Händer inte så ofta nu eftersom oftast har jag fullt upp i skolan och så, så de var mysigt att umgås ikväll!! :) Jag kom hem för ett tag sedan! Kom hem till ett välstädat hem. Är det inte underbart? Jo!!! :) Hela lägenheten var städad och all tvätt var strykt. Underbart skönt att komma hem till ett sånt fint hem! :)

Han är värd en ordentlig puss då han kommer hem! :D
Han är och tränar men är nog hemma vilken minut som helst! Imorgon ska vi först till skolan och sen blir det jobb på kvällskvisten. Jag jobbar ett kortpass imorgon. 13.45 till 21. Sen får jag se vad som händer.. Måste iallafall fort hem med bilen imorgon. Jag slutar 21 och Pontus börjar 21. Hur går detta ihop? ;) Tur att jag har världens bästa arbetskamrater!! :D

Snart ÅRE också.. cirkus 1 månad kvar! KUL och skönt att komma bort och göra nått annat några dagar! :) Blir trevligt!!

Nu kom min darlo hem! :)
Godnatt på er!
Kommentarer
Postat av: Anna

Få se en bild på håret :)

2009-03-20 @ 09:30:09
URL: http://annasara.net
Postat av: Issa

Ni är bra roliga ni, tokisar:) kram

2009-03-21 @ 00:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0