TISDAG!

Publicerat: 2009-03-17 Kl: 23:44:40 | I kategori: Allmänt

Hej på er!

Idag vid lunchtid tog jag en promenix ner till stan. Där mötte jag upp Johanna och Petra för en lunch på Charm och sen utförde vi några ärenden. Vi strosade omkring i tre timmar och strax därefter gick jag på Ego. Gick på ett Step up pass idag. Det är roligt med lite variation! :) När jag kom hem från passet hade Pontus kommit hem från stugan och maten var färdiglagad! :) Vid sex tog vi en promenad bort till Vesthagen där vi skulle kolla på Pontus lag som hade match. (Han själv fick ju rött kort på Nordichallen och är därmed avstängd hela värmecupen!) Vi var iallafall publik och vi var väl klädda för en utekväll. Grabbarna vann matchen med 3-1 och sen tog vi en promenad hem igen. Stannade på både Mittuniversitetet en snabbis och sen på affären. Var grymt sugen på hallon youghurt och bananer så det fick bli det till kvällsfika idag.

Imorgon blir det en kort lektion på sjukhuset. Injektioner! Har redan kollat på filmen vi fått som handlar om det så är lite förberedd. Pontus jobbar från morgon till kväll imorgon, men han har löst morgondagens lektionsundervisning. Jag tänkte tvätta hela dagen imorgon också.. Och på kvällskvisten blir det träning! :) 

Tack och godnatt!

Här är tjejerna jag träffade idag! Johanna och Petra! Bilden är tagen på studentresan. Zakynthos 2008. MINNEN! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0