Promis i snöväder

Publicerat: 2009-03-23 Kl: 21:56:57 | I kategori: Allmänt
Nu har jag och Pontus kommit hem från en lång promis! Tog en promis runt stan och sen gick vi till Hemköp i stan och handlade lite småsaker! :) Förstår inte riktigt vad som hände med våren som var på väg? Nu är det fullt med snö ute! Det var uppehåll då vi promenerade ikväll, men direkt då vi kom hem satt det igång igen. Nu toksnöar det! Så typiskt!

Blev spinning för min del idag. Gick på ett pass som var halv fem. Vilken kanontid att träna!!! Maten är klar då man kommer hem direkt efter passet och man har hela kvällen att göra vad man vill! ;)  Det var perfekt!! ;) hihi. Nu blir det spårlöst och sen ska vi krypa ner! Imorgon har vi träningsdag på KTC, inför det praktiska provet vi har på Torsdag och Fredag.

Letade nån bild att lägga in i inlägget.. Och det får bli två bilder jag helt hade glömt bort.. Men som jag blev glad av då jag såg dem!! :D Bilderna visar att jag har världens underbaraste, snällaste pojkvän! :) Samma dag som jag skulle åka till Zakynthos, studentresa med tjejerna (Juni-08) så åkte min älskling iväg en sväng och då han kom hem  hade han varit nere på stan, på forex och på charm! Han överaskade mig med två tusen kr inväxlad i euro och bakelse. Inte nog med det, utan han hade också bokat ett bord på en restaurang nere på stan innan bussen till stockholm gick! :) Så sött! Lillgubben! :) Han är bara så gooo! Jag blir glad av att kolla på alla kort man har på datorn. Vad många fina minnen jag har! Med både Pontus, vännerna, familjen och släkten! :)
  

Johanna, Issa och Petra i Zakynthos! =)


Godnatt på er allihopa!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0