Peppad!

Publicerat: 2009-02-26 Kl: 21:52:18 | I kategori: Allmänt
Har precis kommit hem från ett body pump pass på ego med Magda! :) Jag har köpte årskort där nu, och jag är såå peppad! :) Det är ett trivsamt gym och eftersom jag bara haft årskort där tidigare och trivts bra där, så kände jag mig bekväm med att betala ett nytt årskort där. desutom ligger EGO närmast hemifrån! :) tar ungefär 8 minuter att promenera dit! Ett bra val av mig! :)

Jag och Magda körde först ett body pump pass idag på 55 minuter sen gick vi i raskt tempo på löpbandet och sen avslutade vi träningen med en magövning!

Nu mår man bra och har gott samvete! :)

Pontus har precis åkt och tränat han också, han har fotbollsträning mellan 21.40-23.00! Så han lär inte dyka upp förrän halv tolv skulle jag tro.. När han kommer hem ska vi fika och sen skutta i säng! Det brukar ta lite tid för P att somna då han har sena träningar eftersom han är "uppe i varv" och imorgon ska vi upp tidigt! :)

Trevlig kväll på er allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0