min dag

Publicerat: 2008-04-28 Kl: 21:29:43 | I kategori: Allmänt

nä, det är nog inte min dag idag.
idag blev vi tvingad att promenera upp till sjukhuset och tillbaka från västermalm, via IP och allt skit eftersom vi hade friskvårdstimme. underbart eller värdelöst? jag vet fasiken inte. det var iallafall underbart då vi väl var framme på sporthallen igen. jaja.. det var dagens värsta händelse.

sen har dagen bara flytit på..
vi har besiktat bilen
vi har ätit
vi har varit på volvo och testat två nya bilar
(vi har inte tagit något beslut om det ännu)
jag har pluggat i 4½h
vi har fikat
..och nu ska vi se film, nattrond med irene huss
..och vi ska äta lite frukt
därefter ska vi sova!

imorgon är det sista skoldagen den här veckan
ska verkligen bli skönt med ledighet, även fast jag har en hel del jag måste plugga då! men det ska nog gå.. på torsdag jobbar jag och på fredag ska maximilian vara här så då ska vi nog hitta på något roligt och jag har lovat att göra iordning fläskfilé och potatisgratäng då. så hoppas vädret blir toppen för då kan vi kanske grilla också! :)

på lördag fyller morfar 60 år också!
så då blir det storkalas! :)

och därefter blir det plugg hela söndagen..
vilket upplägg jag har, men det har jag ju alltid! :P
jag planerar allt i minsta detalj!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0