något för mig

Publicerat: 2007-04-19 Kl: 16:30:10 | I kategori: Allmänt
var på IVA hela dagen igår, och kände direkt att akutsjukvård var något för mig! antingen händer det saker hela tiden eller är det lungt och då kan man ta sig tid till anhöriga lite mer. jag är ju den personligheten, att jag vill vara igång hela tiden. och igår fick jag verkligen vara med på dramatiska händelser! vad vet man, det kanske blir att man satsar på intensivvårdssjuksköterska i framtiden?

jaja, nog om det!

någonting som stör mig..
väldigt mycket är folk som pratar bakom ryggen. men det gör väl alla? eller kanske inte dom som gör det? vad vet jag. det är inte en snäll kompis, framförallt inte när man hör vad som sägs!.. men det är ju bra att höra vad som sägs så man vet hur det ligger till, tycker iallafall jag!

jaja, nog om det!
ihelgen blir det nog utgång, födelsedagskalas och umgänge!
thats it! =)

nu ska jag brumma iväg på ego, heddå!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0