imorgon blir han två år

Publicerat: 2007-04-03 Kl: 18:16:13 | I kategori: Allmänt
070403

den här veckan blir verkligen kort, ledig både torsdag, fredag och
en ledig dag från praktiken även idag!
idag har jag bara tränat, strosat omkring och haft körlektion!
ikväll tänkte jag bara ta det lungt med pontushjärtat och ladda inför imorgon, jobbar eftermiddag då så jag börjar halv två och slutar halv tio på kvällen, tänkte försöka hinna med och träna lite innan jag börjar imorgon!

imorgon fyller min busiga lillebror maximilian två år, så tyvärr hinner jag inte vara med på kalaset med släkten, men så tokig som maximilian är i pontus så gör det nog ingenting att han kommer utan mig. Vi har varit och handlat lite smått och gott till honom, bland annat köpte vi ett par fotbollskor till honom, supergulliga i storlek 23! han kommer nog bli jätte glad eftersom han är VÄLDIGT fotbollstokig.

nu ska jag pysa iväg på en promenad!
byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0