festligheter

Publicerat: 2007-04-29 Kl: 19:46:50 | I kategori: Allmänt

varit helt ledig ihelgen, och tack gode gud för det! =)

ifredags blev det en återhämtningskväll med mys i massor, åt lite onyttigt och bara tog det lungt.
igår blev det först en liten grillförfest och därefter vart det en sväng i vimmlet på coppers, längre än så kom vi aldrig!
mkt, MKT folk som man inte har träffat på år och dar så de var ju kul! =) en mycket lyckad kväll vart det. även min lilla partypingla sandra var på hugget igår (som alltid), och tack för det! =) vid halv tre tiden blev det hemgång och vips, så sov man, djupt!

idag, dagen efter vaknade jag vid elva snåret, fortfarande trött! men vips när jag tittade åt sidan, så hade jag världens underbaraste bredvid mig! Mmmums!
Vi klev upp, fikade vi lite smörgåstårta till frukost och åkte på min kusins 4-års kalas!

Nu sitter jag här, borde ta tag i två inlämningar. men nää, jag orkar inte!
Ska ta mig en vaarm och lååång dusch istället!

Imorgon blir det en lugn Valborgsmässoafton är det tänkt, med en god middag osv.. därefter får vi se vad det blir.
jobbar till halv fyra imorgon på infektion och sen har jag bara en dag kvar innan jag har mitt "påsklov" som är 1 ½ vecka! =) ska bli så skööööööööönt!

nu blir det som sagt en varm dusch!
byebye

                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0